Najboljši teniški igralec sveta Novak Djoković je končal sodelovanje s Sergiom Tacchinijem, že v Parizu pa naj bi podpisal novo pogodbo z japonskim podjetjem.

uni

Srbski mediji poročajo, da Novak Djoković zapušča Sergio Tacchini, podjetje, ki ga je oblačilo zadnje leto in pol. Postal naj bi nov zaščitni lik priznanega japonskega podjetja Uniqlo, ki se ukvarja s športnimi in modnimi oblačili.

Iz ST-ja so sporočili: ”To je bila skupna odločitev. Razšli smo se prijateljsko in Novak Djoković na Roland Garrosu ne bo več naš ambasador”.

Novak naj bi pogodbo z japonskim podjetjem podpisal v Parizu, prav tako pa naj bi na grand slamu že nastopal v njihovih oblačilih. Japonsko podjetje je pravi gigant na globalnem nivoju, njihovo opremo pa so nosili tudi japonski olimpijci leta 1998, 2002 in 2004. Samo v Tokiu imajo 92 trgovin, na Japonskem pa 840. Po celem svetu jih je več kot 200. Najbolj ekskluzivna je v New Yorku, na 5.aveniji, ki se raprostira na 8,000 kvadratnih metrih.

uniqlo
Največja konkurenta Uniqlu sta Zara in H&M, kar pomeni, da so se obrnili k proizvodnji ‘casual’ oblačil ter športni opremi in tehnološkim inovacijam v tekstilni industriji.
Uniqlo sponzorira tudi japonskega tenisača Keja Nišikorija, z Novakom Djokovićem pa bodo seveda v svetu še bolj prepoznavni.

vir:tenisportal.si